Öppet

Min lillebror slog mig nyss i hockeyspel och jag känner mig lite illamående efter alla chips jag har ätit, men mest av allt känner jag mig en aning depp! Jag vill inte gå till skolan på måndag, jag vill inte!
Jag skulle gått efter Mr DJs tips, vitt, kanske var därför de gick som det gick.
Igår hängde jag med jossan hela dagen, vi drog på en fest som var över förväntan. Jag trodde att det skulle vara lite halvkul men jag hade faktiskt riktigt trevligt. Undra om killen som hade gått matte a,b,c och d på ett år kommer över på chailatte snart...?
Jag undrar om det är fel på min eller hintz phone för våra samtal avbryts hela tiden. Sleepovrar hos henne i morgon så man slipper söndagsångesten!
Nu skrev HAN så det kanske blir vi fyra nästa helg i alla fall.
Nu ska jag umgås med la familia! ha en najs lördag. Puss E
Vill ha sommar! snart ska det bokas resa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0