heartbeats

Första skoldagen, kul bloggämne! för de är verkligen inte vad alla andra coola bloggare också skriver om.
Kändes konstigt, jobbigt och konstigt nog lite stelt när det gäller vissa, men jag och hintz är tillbaka, snyggaste tjejerna på trafiket var det va? eller dom enda...
Massa ångest, projekt och äckliga saker som ska vara inlämnade innan helgen! jag vill inte, depression på väg!
kan inte en man komma och rädda mig från mörkret och kylan snart?
Jag börjar 13:15 i morgon och tänkte göra mig en riktigt stor frukost då jag inte har ett öre kvar på matkorter, kan alltså inte äta lunch i skolan :(
Jag undrar verkligen vad som förse går i vissa människor hjärnor, varför inte alla bara tänker som jag gör, som man borde göra, eller som de flesta gör?
Jag är ledsen att det blev som det blev faktiskt. Ännu mer för att det är som det är.
Det är lättare sagt än gjort- att bygga upp går långsamt men att rasera tar bara några sekunder.
E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0