we are each of us angels with only one wing and we can only fly embracing each other

Jag är hemma ikväll. Jag har verkligen längtat efter att bara få vara hemma och ta det lugnt.
Riktigt lugn kan jag dock ändå inte vara. Jag åker nämligen till Kiruna med mina kära klasskompisar på måndag och stannar tills lördag. Kul Kul men jävligt mycket att packa. Jag orkar inte.
Jag är stressad.
Mitt första matteprov är avklarat och helt ärligt kan jag säga att det faktiskt gick bra, tur att jag är bra på någonting.
Min ryggont börjar försvinna efter tisdagens missöde. Att papperskorgen skulle vara just där jag skulle gå.
Jag börjar bli sjuk.....förkyld och täppt i näsan och jag kan knappt andas när jag sover, bläää.
Jag vill flytta hemifrån. Jag och Linda kom på att det skulle vara ultimat. Ingen som vill skänka en lägenhet till oss?
Vi ska köpa varsitt sjukt bra armband, bara vi lyckas få tag på det någonstans. Vi är beredda att kriga.
Mjo annars har de inte hänt så mycket på senaste tiden. Igår samlades fojo på plattan för att ha en poäng jakt med våra grymma ettor. Festen efteråt dissade jag, linda och många andra för att stanna hemma och mysa . Jag och linda sov istället. I morse skulle vi träna men både kungsholmen och skanstull va stängt så vi drog i käkade istället. Otur, men man kan ju inte säga att vi inte försökte. Jag gick ju till och med runt i mjukisar i stan :)
Nu ska jag tagga inför 17 timmar på tåget. Måste ladda ner filmer och musik :) Pusss. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0