vi är blåvita

I morgon är det vgy mot kgy som gäller. Hedern står på spel , det är allt eller inget, vinna eller förlora...
Jag och Linda ska satsa och gå med i tåget.. får se om jag lyckas släpa med mig marika som hellre vill sova. Sen är det efterfest och skola på onsdag. Då blir det att ta nya tag och tagga inför matteprovet på fredag.
På måndag bär det av mot Abisko och Kiruna. Vi ska vandra i regnställ, kängor och ryggsäck. Otroligt glamorööst och roligt. Vi ska åka 17 timmar dit och 17 timmar tillbaka för att vandra, i minut grader!
Sen ska vi bo i Kiruna hos våran favvoklass och jag hoppas på att dom har fixat en minst lika grym fest som vi fixade för dom.
Sen kan man ju ta o shoppa på kapahl eller Lindex om man vill. Precis vad jag alltid ha velat, en shoppingtur i Kirunas två enda affärer. Vad gör man i Kiruna egentligen.
Men med en sådan attityd kommer man ingenstans. Jag är TAGGAD :)
Nu ska jag sova. Godnattt. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0