ekvivalenta substansmängder...

Jag har gömt den på ett bra ställe och jag får hoppas på att mina föräldrar inte bestämmer sig för att storstäda mitt rum. Jag upptäckte att efter insidenten för två helger sedan kan jag inte längre känna smaken eller lukten av någonting som ens påminner om drickan som luktar som mitt ansiktsvatten. Det kommer ta ett tag kan jag säga.
Allting är ganska chill faktiskt, när jag bestämmer mig för något är det så!
Igår när jag kom hem vid två halv tre efter en halvdan fest partade mina halvfulla föräldrar för fullt med sina ännu fullare kompisar och dom märkte knappt att jag kom hem. En snubbe hade klänning och militär hatt som han hittat i garderoben och en annan snubbe hade leopardleggings och en tunika och dansade breakdance. Dom spårar på ett lite mer sofistikerat sätt? Eller inte.
Vi har tre påsar med nötter, två påsar chips och massa godis kvar så jag är nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0