Svinhäftigt

Allting känns konstigt. För det första känns det inte som att det är söndag över huvudtaget, det känns mer som att det är tisdag morgon. Det känns definitivt inte som att det var igår jag stod på pärongen klockan halv sju på morgonen efter att ha spenderat nästan en vecka i norraste norrland.
Jag har druckit glaciärvatten, jag har suttit flera hundra meter upp på ett berg och spanat ut över att vackert abisko, jag har varit nere i en gruva, jag har festat i kiruna-på en torsdag, jag har ätit renkött , jag har åkt tåg samanlagt 37 timmar och jag har sovit i en trång tågkupe på en hård träplanka.
Allt detta uppskattas mer än vad ni kan ana. Jag ångrar ingenting och jag skulle verkligen inte byta ut mina upplevelser mot någonting. Kiruna is AWSOME! Tack till Julia och hennes familj som var helt jätte grymma och till världens bästa FOJO och vååra Kirunabor!
Nu ska jag ta tag i mitt liv och möta linda för att träna och sen plugga fysik. :) Pusssss. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0