Heartless

Det känns som lördag, jag vill att det ska vara lördag. Allting går så snabbt hela tiden.
Jag måste få andas.
Ju mer jag tänker efter ju mer vill jag ha någon hos mig. Nu när det regnar, när löven faller och när det blir mörkare för varje dag som går vill jag ha någon att dela det med. Jag vill inte sitta inne och räkan logaritmer...
hur ska jag klara mig igenom vintern? jag orkar inte..
Helgen har varit bra, men den har gått alldeles för snabbt. Hoffe var okej men inte mer okej än vad jag väntat mig. Det var trångt varmt och jag hade svårt att andas. Dessutom kastade polisen våra 100 kronor i den röda papperskorgen. Kvällen slutade också lite för tidigt.
Lördagen spenderade jag med finaste Linda. Filmkväll och middag fick minnen från sommar i sundbyberg att komma tillbaka.
I miss it.
Ibland är det svårt att välja rätt. Det är svårare än vad man tror. Men ibland måste man tänka med hjärnan :)
Pusss. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0