Tjusigt.

Jag sitter i träningsbh och taggar inför ett hårt gympass med Linda. Äntligen har tjejen köpt friskis kort. Problemet är att jag har tränat mer än ett år, hon har knappt tränat alls och hon är lika stark som mig. Snart kommer hon ju gå om mig :(
Jag börjar äntligen fatta kemin, det är ett under. Gud måste skänkt mig lite kunskap när jag sov för att igår helt plötsligt så förstod jag. Någorlunda i allafall. Nu har jag bara en del kvar att lära mig. Särbarn som jag är har jag två kemi böcker mer än alla andra -.-
Ikväll blir det fest på östermalm. Wiho. MEN mina föräldrar har också fest och alla i grannskapet vet att dom festerna brukar sluta på morgonen. Alltså kommer alla att  vara kvar när jag kommer hem inatt och därför blir det inget spårande för min del. Evelina ska ta det lilla lugna ikväll.
Nu ska jag kläää på mig. Pusss. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0