när når man gränsen?

jag orkar inte mer. på riktigt, jag hatar mig själv för jag valde natur och för att jag inte kom på ideén att byta linje tidigare. eller tanken fanns där ända från första gången ja öppnade matteboken ( o då va de ändå bara matte a de handlade om) men jag har inte velat byta pga min älskade klass, och nu är det försent. eller klart ja kan byta men ja vill inte, samtidigt som ja vill. matte är inte min grej. jag hatar matte. att 1+2 uppfanns är bra för de kan behövas i vardagen, men vaFAN uppfanns logaritmer, potenser osv för och VARFÖR valde jag att lära mig det?! jag-orkar-inte!!!!!!! och visst, jag kan välja bort matte c & d som soheil sa till mig i ettan. men då är de ingen jävla idé att ja läser fysik kemi o sånt skit oxå, för ja får ändå inte naturbehöriheter till högslkolan då. alltså måste allt va så jävla komplicerat, varför kan ja inte bara vinna på lotto och slippa plugga eller jobba någonsin igen..... de känns som att min hjärna är överhettad hela tiden, jag har hela tiden nått att tänka på om de inte gälelr skolan och plugg som man måste men inte orkar göra varje dag så är det annat som har med socialt liv, vänner, kärlek, jobb osv att göra. ja som ville hitta ett jpobb, jag som ville gå den där jävla körkortskursen så ja kan börja övningsköra för en gångs skull. ja hinner inte med nått!!!!!!!!!!!! igårkväll tog ja en helt ledig kväll, inget festande, inget dra ut, ingte ens träffa någon kompis, utan jag låg bara i soffan framför tvn hela kvällen med en godisskål o gjorde bara ingenting o de va SÅ skönt!! ja minns tiderna när man va liten o inte hade nått att tänka på, man kunde göra exakt va man ville. de var underbart! alla går i skolan, jag vet och alla har de jobbigt med plugg och att kombinera det med allt annat i ens liv. men jag orkar bara inte, även om ja bara satsar på g i matte, fysik o dom där svåra ämnena så måste ja plugga som en galning vilket ja inte orkaaaaaaaaaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!! allting, alla krav från folk runt om en staplas upp som klossar i ett högt torn som tillsist bara rasar ihop.. o ja som letade i hela jävla stan efter en snygg skinnjacka men inte hittade en enda snygg heller daaaaaah!!!! om en vecka e de kiruna oxå. wo to the fucking ho... orkar inte med det heller. va ska man göra i kiruna liksom?! de va väl de, även om inget blir bättre så känns de bättre att bara få skriva av sig. fuck allttttttttttttt / m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0