jag ids int!

orkar verkligen inte mer. längtar något sjukt, extremt tills man tagit studenten och har ett helt, fritt ledigt år framför sig att göra vadfan man vill. det är så sjukt mkt plugg i skolan att det är omänskligt, hur tror dom man ska hinna med allt på en gång? när det blir såhär mycket så ger jag upp, då kan jag inte fokusera på något utan förösker småplugga lite på allt vilket leder till att jag inte lär mig någonting i nått ämne. jag orkar inte mer, orkar inte med ångesten man får av att veta att jag kommer få ig på alla 3 prov jag ska ha, och att jag måste ta igen det sen samtidigt som det kommer en massa nytt. längtar,längtar,längtar. /m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0