It's fucking cold

Om två timmar sitter jag på tåget påväg mot norraste norrland. 17 timmar och gissa vem som fick sovvagn medan resten av klassen fick liggvagn? JAAAG! jag ska sova i min stora bäddade säng och gåå på toa på min egen tooa medan resten får bajsa på äckeltoan och bädda sina sängar själva :)
Jag har laddat med ny musik och filmer, bättre kan inte en 17timmar lång tågresa bli. Jag är redan trött så jag hoppas att jag kan få några timmars sömn innan vi ska fjällvandra hela nästa dag och laga mat på ett stormkök -.-
Sen ska vi sova i stugor, jag hoppas inte att det bara finns dasss.... :S Men det är bättre än tält iallafall. Ska tränga ner mig bredvid linda, vi ska skeda o kolla film..
Sen ska vi bo hos några sköna kirunapeople men mkt fritid får vi inte. Vi ska intervjua, o massa roligt som ja o min grupp inte alls har förberett oss för så jag fick nu helt plötsligt ta o skriva ett mail till sametinget för att min grupp suger o inte har gjort det Vi har inte ens förberätt frågor... får sno någon annans ;)
Ja känner mig som en äkta stockholmare i min rosa mjukisdress och med min minst sagt feeeta rullväska. Som tur är kommer jag bo centralt och i hus tillsammans med marika. Awsome !
Nu ska ja fixa klart det sista o sen rusa till pendeln. Ha det bääst i varma sthlm för ja läär ju frysa ihjäl. Puss. E
åååh va bra min cam är på att tima!
köpte en ny vinterjacka igår också :) sköön varm och perfekt. från Rockn blue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0