I can't see !

Jag är blind, var just hos optikern som droppade i mina ögon och nu ser ja lite sådär halvsuddigt på långtåhll och lite sådär jääättte suddigt på nära håll. Jag sitter med solglasögon ovanpå  vanliga glasögon för att kunna urskilja konturerna på dataskärmen istället för att bara skita i att sitta vid datan. Mina pupiller täcker nästan hela mitt öga och jag ser ut som en läskig docka. Min mamma har städat mitt rum men tycks inte har hittat något misstänksamt , tack gode gud.
Nu ska här skaffas linser och allting kommer bli bra, kanske ska skaffa några coola raybans när ja ändå är igång.
KEmiprovet gick bra, och med bra menar jag att jag förmodligen fick g. Tjjohoohoohohoh! jag som trodde jag led utav minhjärnakanintefattakemi sjukan. JAg borde plugga både matte och kemi men jag ser ju som sagt ingenting så det får bli av någon annan gång. Nu ska ja njuta av min blindhet. pusssssssssss glasögonormen

Kommentarer
Postat av: E

hur kan du då blogga o skriva?

2010-09-18 @ 00:32:50
Postat av: Anonym

Jag skrev ju att jag kunde urskilja konturerna ;) inte att jag var blind...

2010-09-18 @ 21:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0