hemma!!

tuffade in i stockholm central runt halvsju imorse efter många timmars resande. fick som tur skjuts hem av evelinas pappa som hämtade oss, och däckade i sängen direkt. vaknade runt halvtolv och nu sitter ja häääär, ska nog chilla hela dagen idag bara. kanske åka o shoppa lite, packa upp gigantus resväskan (som var värd att ta med sig även om den va så JÄVLA FUCKING SVINNNNNNTUNG att bära upp, ner för trappor och rulla i oändligt branta kirunabackar, då jag använde allt ja packat ner för en gångs skull) och städa och kolla tv o sovaaaa :D kanske lite plugg också :'( ussssssssch orkar inte tänka på fysik o franska prov nästa vecka . inte ens öppnat nån av böckerna. de har varit några underbara dagar i kiruna/abisko o lärt mig att uppskatta saker mer - liksom alla där uppe är så sjuuukt snälla o gästvänliga och det är så vackert med naturen o allt.. ska sluta va så stockholmig utav mig och kanske börja ta en promenad i naturen då och då..... eller inte, men iaf uppskatta saker mer och bli lika snäll som min värdfamilj va mot oss!! det har iaf varit riktigt kul o komma iväg ett tag, men även mysigt att komma hem nu. / marika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0