hejehjeh

HEJHEJHhejhejh tycker ja har blivit duktig som börjat blogga typ oftaaa igen , hoppas vi har någon läsare där ute! haha.. för de första saknar jag sommaren. men vinter och jul vore mysigt oxå. allt förutom det här blåsiga, kalla, lövfallande gråa vädret. usch. var i haninge o stan med amanda idag, myys, men så jävla läskigt när vi gick upp för trappen från plattan gick vi förbi en kvinna som såg normal ut men hon hade brytit ett ben så hon kämpade sig upp för trappen. jag o amanda prata på som vanligt och blond som amanda är böjde hon sig ner för att ta upp en femma som någon limmat fast i trappen. iaf så helt plötsligt sa den där kvinnan "you talk to mutch!!" till oss o då snabbade vi på lite på stegen uppför trappen så ba börja hon skrika typ "WHATA FUCK IS THIS?! SHUT UP!!!" med ett hjärtskärande skrik o vi blev ju så jävla rädda så vi kuta upp förö trappen... sen när vi stog o vänta på ppendeln kom de fram en skitäcklig tjock turk som kolla med ögonen i kors o sa hej till oss USCH!! vilka psykade personer det finns i vårat samhälle.... missade att få träffa min kusin som hade passats av mamma o annelie, känner mig som en hemsk kusin längtar tills ja får träffa han igen. har biologiinlämning, so text, fysik prov, matte ks, franska prov till den här veckan. orkar helt enkelt inte plugga , skite rbara i allt. orkar itne.... puss / m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0