fail som vanligt?

att springa runt i kylan och försöka läsa en karta man inte kan läsa och leta efter kontrollen högt upp i träden för att sedan stämpla dom med en jävla stämpel har aldrig varit min grej.. hatar orientering. men nu i gymnasiet är allt mkt seriösare jämfört med hur de var i grundskolan när man bara sprang efter alla andra och lallade runt på idrotten, nu är det orienteringsTÄVLING på tisdag som ja måste vara med i eftersom ja missa orienteringen förra året, och tänkte idag på idrotten att "idag ska ja iaf ta o lära mig att läsa kartjäveln!" så jag har nån blekaste chans på tisdag, man måste springa själv. så tog mig ut i skogen med anna o filippa, vi sprang inte ens, vi gick. men istället för att lära mig kartläsning lyckades ja tappa min mobil ur fickan så fick ägna hela idottslektionen åt att leta i hela den jävla skogen efter min mobil. som ett under hitta ja den efter någon halvtimmes letande, men så går det iaf när ja ska lära mig nått som har med idrott o göra haha. en av de få sporterna ja gillar är dans iaf och det ska ja snart iväg på men först franskaplugg -.- ciahaooo / m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0