Det snöar i Kiruna!

Tiden går föörsnabbt! vi kom ju precis hit och snart ska vi hem igen. Vi hamnade hos en underbar värdfamilj i ett jättefin hus där gästvänligheten är grym. Vandringen var högt över förväntningarna och jag(evelina) fick värsta känslan när jag stod uppe på berget och blickade ut över ett väldigt orange abisko. Jag kände mig fri första gången på väldigt länge faktiskt. Jag och min mormor börjar få likannde intressen....
Marika kunde tyvärr inte dela den underbara känslan med mig då hon sket i berget och tog en liten fikatur runt ett träsk istället. Medan hon satt och kollade på fiskar som hoppade satt jag och linda flera hundra meter upp och chillade galeeeeeet! :)
Ikväll är det fest och vi är sviiiiiiiiiiiiiiintaggade, höhöhö Lokalen är bokad hela natten och vi bor tre minuter därifrån. Kan inte bli bättre. Snart kommer Julia hem och familjen bjussar på tacokväll sen bär det ut i snöovädret :) Pussss ME.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0