You stole my heart and made it your own

Ångesten växer sig starkare. Dag för dag, timme för timme. Igår insåg jag allvaret i det hela. Snart är det måndag.
I helgen ska jag ha så kul som möjligt för att inte tänka för mycket, men jag får inte festa, så ikväll blir det bio med min söta pindiiis och på söndag blir det shopping med farmor.
Min fader kom hem igår med nya converse, diormaskara och tre victoria secret läppgrejer till mig så jag är nöjd. Till vänster om mig ligger dock en enorm hög med skolböcker. Jag tror jag fick med mig hela skåpet hem. Men det blir så när man ska vara borta i två veckor... som tur har ja sjukt bra vänner som kommer hjälpa mig en massa.
Nu ska jag kolla sf. Ha en grym helg, för de ska jag ha!. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0