Vesper's goodbye

I found out , Nothing comes without a cost.
Tänk så mycket saker som händer varje sekund runt om i världen. Saker som jag inte har en aning om.
Och när det händer mig någonting så är det ingen som vet, ingen som bryr sig förutom dom som finns precis runt omkring mig. Man är bara en utav alla. De e läskigt.
Tänk hur mycket en liten sak kan påverka utan att någon märker. Det kan vara jobbigt så länge och det kan göra så ont och det behöver bara jag som vet varför.
Egentligen vet jag varför jag har ont i magen, varför det inte går bort även fast allt är bra. Egentligen vet jag varför jag är på dåligt humör och är trött hela tiden. Men det är ju ngt som händer mig, inte alla andra så vad spelar det för roll. Jag orkar inte förklara för de blir bara fel. Det har redan blivit fel, fast rätt när jag försökt förklara. Man blir blind Jag har sagt det hur många gånger som helst och jag vet att de är sant.
Jag slutade kvart över 12 idag, sjukt skönt.
Jag vill inte gå i skolan just nu för när ja är trött blir jag sur och när jag är sur så drabbas andra, men jag kan inte hjälpa det. Snart får jag två välbehövliga veckor ledigt.
E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0