Who Am I to Say

Jag känner mig sjukt ensam! det känns som att halva jag har försvunnit, som att jag tappade min andra halva någonstans, någon gång igår kväll. Ja hoppas att det inte är försent.
Vissa saker förändras, vissa saker kommer föralltid att vara samma.
Jag tänker inte lova massa saker som jag sen inte kommer att hålla. Därför är det bättre om jag inte säger något. Jag tänker inte lova att allting kommer bli som vanligt, men inte heller att de inte kommer bli det. Det är inte du som förlorar, det är jag.
Jag vill ingenting justnu, jag orkar inte! Hur mycket orkar en människa innan utan att gå under på riktigt?  Jag börjar tro att jag har nått min gräns. När man är ledsen oftare än va man är glad, när allting får än att gråta.
Jag har inte velat säga att det är jobbigt. men jag blir nästan orolig för mig själv.
Men jag är glad att jag alltid har folk vid min sida. annars vet jag inte vad jag hade gjort.
Nu kommer fredrik snart. saknar honom sjukt mycket.
Puss. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0