Kuulkulkuul

Fiitttaa! jag som hade skrivit ett helt inlägg o så försvann det, o med det så försvann min lust att skriva OCKSÅ!
JAg skrev i princip att ja är trött på att ligga hemma, att ja ska till vårdcentralen i morgon om ''det'' i min näsa inte försvinner, jag kan på riktigt inte andas utan att nysa. Min mamma är sjuk och jag håller mig så långt från henne som det går när man bor under samma tak för om ja blir smittad kommer ja läka mkt sämre :( bläää...
Min mage ser ut som en ful bulle, mina magmuskler har gått och gömt sig och jag hoppas att det inte är bestående. Dumma operation.
Jag kommer sakna min Pelin när hon åker på fredag, jag har inte träffat henne på typ två veckor, ha det bäst peelin.
I morgon kommer Linapinda och räddar mig från min tråkighet, can't waiit! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer sakna dig mega mycket älskade pevis ! :( <3

2010-10-28 @ 10:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0