Truudel

Men oturen kommer turen! mamma och pappa har betalat allt jag fått från las vegas, dessutom har dom lovat mig den snygga koftan från topshop och i morgon ska jag shoppa med farmor. Nu kan jag spara mina pengar till utlandsresan i sommar :) Jag tror att dom tycker synd om mig, det är fel att utnyttja situationen men jag kan inte låta bli. Det är faktiskt synd om mig. Jag är inte martyr, de bara är så.
Nu ska jag ut i kylan o gå de hela två minuterna till min bästis som väntar på mig. Sen ska familjen Laroussi få gäster så jag måste hem igen, det här måste vara den mesigaste helgen på länge. Dock gillar jag det.
Nu måste jag dra, puss E
dagens outfit! eller inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0