Sometimes you have to lie

Det känns som att det är måndag! sjukt värt att de är torsdag ju. Bara för att jag fick en liten minihelg mitt i veckan.
Jag blev hemligt utsedd till sämst i laget på handboll idag på idrotten och fick sitta på bänken hela lektionen, sen följde vi torsdagstraditionen och åt på gullmars hetaste restaurang trafiket! Riktig klass på det stället måste jag säga.
Mamma erbjöd mig en tre timmars runda på ikea med henne o lillebror men jag skyllde på plugg och stannade hemma. Men hon lämnade mig utan mat.
Har fått två ''träffa mig ikväll'' erbjudanden idag och skyllde snällt på ikea. Vilken liten lögnare jag är.
Snart e det helg och jag vet inte riktigt vad ja ska göra eller jo jag vet va jag vill göra men inte riktigt vad jag borde prioritera. Det blir ett tufft beslut, vem ska ja dissa :( inte bra när man bestämmer massa saker på en o samma kväll.
I morgon blir det fest i alla fall :)
Ha en treeevlig helg. Puussss. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0