skräckis

måste börja med att säga att trots att jag hatar kylan och blötheten snön orsakar så är det rätt mysigt!! allt känns ljusare helt plötsligt när det är vitt överallt, och man blir på lite bättre humör o får lite julkänslor! :) igårkväll såg jag paranormal activities 2 med min kära vän desirée i heron. i början va den inte alls läskig för att alla turkar skulle hålla på o kommentera, skratta och skrika under filmen så då blev man fett okoncentrerad o fick nästan damp tillsist. men sen så höll t.o.m dom tyst när det blev riktigt läskigt, och fyfaaaan va vi skrek, jag drog upp benen, tog tag (och klämde sönder) dess arm och börja nästan gråta av rädsla haha. helt sjuk film.. efter bion gick vi på toa (tsm såklart, våga inte gå själv) och så va det nån som ryckte i dörren o då flög ja över dess som satt på toan av rädsla hahaha!! sen kom hennes snälla mamma o hämta oss för vi vågade inte åka hem själva :D sova hos dess kunde jag inte göra på hela natten pga ja har svårt o sova hos folk, och det var varmt och för ljust men mysigt! eller någon blund måste jag fått iaf för lyckades drömma mardrömmar om min bebiskusin :(:( sen åkte ja heeem från rönninge o nu ska ja försöka plugga lite till 30sidorssammanfattning+100sidorsbiologiprov på måndag. duktig som jag är har jag läst alla sidorna 3 gånger och skrivit klart sammanfattningen halvt, ungefär där man bör lega 2 dagar innan provet. eller inte, inte ens börjat... hehe.. är ensam hemma o försöker att inte vara rädd, och det går väl.. sådär. aja ska svulla lite chocklad o te till de också sen träffa min bästis o förhoppningsvist kolla på film o ha det mys, o ikväll tror ja ja ska träffa smeli o pempo. posshejleverpastej / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0