min söndag

kommer hem halv tre på morgonen typ, sitter framför datan till fyra, somnar vid halv fem. väcks av min syster vid nio, dampar sönder och försöker somna om igen tills halv elva då ja tvingar upp mig själv. äter frukost, åker iväg vid halv tolv och har tennisträning från tolv till ett. kommer hem vid två, äter dushcar, sätter mig vid datan. sitter där ett tag, går upp, går ner igen, bestämmer för att kankse träffa amanda på kvällen men sen inser vi att vi båda är för lata så blir inget utav det, går upp igen, äter middag, lägger mig vid tvn, kollar gossip girl. umgås med min syster lite. går ner, sätter mig vid datan, städar lite, går upp, gör en toast. o nu sitter ja här igen. seg no lifer dag, men älskar att ha såna ibland hahahahhahahhahahahhahahah!!! /m

(insåg just att ja skrivit fyra blogginlägg idag, mer än va ja skriver på en hel vecka ibland, då kan ni ana vilken seg dag jag haft hahha! varit helt sjukt trött o seg hela dagen också, för alla er som sitter o antecknar)

Kommentarer
Postat av: H a i d i s -

Hoppas du haft en fin dag!



Denna tävling avgörs idag, skulle vara snällt om du klickade in och röstade på mig, tar bara en sekund. uppskattar det enormt

http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=391&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE

2010-10-31 @ 23:01:56
URL: http://haidis.se
Postat av: Anonym

visst!

2010-11-01 @ 12:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0