Marrakech

Jag ska åka till Marocko i vår. Ååååhhh som jag har tjatat ända sedan jag var liten om att få åka till landet där hela min släkt bor, där det är varmt året runt och där man pratar så roligt- precis som farfar.
Och nu ska vi åka dit, äntligen borde jag tänka, men ja tänker mer vad fan ska vi göra där? Vi ska inte åka på solsemester ( fast jag kommer ligga o sola ändå) och vi ska inte hälsa på släkten- så min fråga är... varför åker vi ingen annan stans?
Vi ska åka till en storstad! Det skulle säkert vara sjukt kul om en av mina supercoolaochbraiga kompisar kunde följa med, då skulle jag slippa allt kulturtjaffs.
Dessutom åker min kära far till las vegas i morgon och ska vara där i en hel vecka! utan mig! två par converse står på listan. Det är det minsta han kan göra när han gratis får åka till coolaste stället i världen. typ.
Miicket intressant inlägg måste jag säga. Bäst ja går o lägger mig nu jag har ju coopertestet för andra gången i morgon. Puss o godnatt. E.
vill sola o bada.. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0