Lost

I morgon ska jag ensam, vilsen och rädd springa runt i skogen i två och en halvtimme helt ensam. Det ända jag har är en karta och en kompass. Jag vill gråta! helt ärligt, Jag är livrädd.
Jag kan inte läsa karta och jag passar framförallt inte inte in i skogen. :(
Jag har försökt komma på massa möjliga lösningar, ta med mig en nål? springa ifatt eller vänta på någon?, betala någon så den stämplar åt mig? men ingenting tycks fungera . Jag får helt enkelt tagga till och försöka. Annars kommer man ingenstans här i livet. I värsta fall ringer jag väl någon, eller kramar ett träd. :)
BS svarar segare än segast på sms, jag vet inte ens varför jag bryr mig ...Nu ska jag duscha istället. Pusss E.
ja oo min bebbo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0