LOOOOOV!!!!

tjaTJA bloggen!! nu är det äntligen lov!!! gick i skolan till tre typ, sen åkte jag hem och skulle bara stanna i farsta för att köpa godsaker. det håller inte att ha ett köpcenter på hemvägen från skolan, som vanligt blev jag sugen på att bara kolla, vilket slutade med att jag köpte ett par snörade kilklackankelboots, en svart stickad kofta och en sjukt fin beige/svart spets bh. sen köpte jag chocklad o chips åt mig o eve (på lidl såklart, fattig student) tills ikväll då vi ska ha de myyyspys med svullande o filmkollande!! imorgon blir det middag och fest med tjejorna, sen har ja inte planerat mycket mer det här lovet, tar var dag som den kommer! ska bli aschiiiiiill iaf!!! puss på er och njut utav lov nu! / M


mysig kofta från gina, ännu ett par 12 cm's killerboots (dessa blir dock
nog enkla att gå i då det är kilklack) och en söt undis :)


Kommentarer
Postat av: Elin

GAL1 snygga grejer ! :D

2010-10-29 @ 18:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0