Kemikemikemikemi

Jag var duktig igår! jag lyckades till och med samla ihop mer än det som krävdes för G. Linda som sa att hon skulle vänta var en biiaatch och sprang iväg ändå och lämnade mig ensam i den stora skogen. Jag började nästan gråta när jag insåg att jag inte ens skulle hitta den första kontrollen. Men så kom jonas som en räddare i nöden och jag följde efter han och hans gaaang en och en halv timme tills jag slutligen hittade Linda igen! då hade jag klarat förvånansvärt många kontroller utan att ens kolla på kartan :)
Om jag var trött? Si, si. Och nu har jag ont i vaderna. MEn vila fck jag inte göra för jagg behövde dierkt åka till Linda för att skriva en jobbig kemirapport som vi lovat oss själva att göra klart tusenmiljarderen gånger. Tror ni vi gjorde klart den? neppp , nu ligger jag i hennes säng och ska försökta göra klart den för tusenmiljarderandra gången.
Men de va ändå en väärd kväll. Ja o linda gick på bio, det var sjukt länge sen så det var mys. Vi såg i rymden finns inga känslor, riktigt charmig och gullig film måste jag säga :) Nuuu ska jag skriva klart min labrapport. Pussss. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0