It's three of them.

Ja har sovit alldeles för mycket sen jag kom hem från sjukan och jag kommer sova alldeles för lite inatt :( Typiskt.
Jag tänkte gå och duscha men jag är rädd för att det ska göra ont..
Det gör sjukt ont i axlarna och i revbenen, man liksom känner hur luften rör sig och den knäpper o låter jätte konstigt. Kunde dom inte tömt mig på gasen innan dom väckte mig?
I morgon ska jag börja plugga och ta igen allting jag missat och kommer att missa denna vecka. Biologi, spanska, matte, psykologi och fysik står på listan. Kuuullt
Jag har redan tråkigt som fan, vet inte hur ja ska klara mig resten av veckan utan socialt umgänge, jag skulle till och med hellre gå till skolan. Jag har inte fått ett enda sms på hela långa dagen, om man inte syns finns man inte heller. Trååkigt men sant.
Hoppas jag inte glöms bort!
Min mamma tycker att blod är äckligt och hon kan varken se eller lyssna på något som har med operation en att göra! dessutom får hon sympationt hah söt hon är. nu ska ja tagga inför DH och kanske duscha, puss E.

Kommentarer
Postat av: elin

JAG SMSADE I MORSE JU!!!!!!!!

puss

2010-10-26 @ 21:39:47
Postat av: Therese Gustafsson

Söt blogg, kolla gärna in min! XOXO.

2010-10-26 @ 22:50:22
URL: http://gustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0