it's halloween baby!

tror jag iaf... eller? vissa säger att halloween är denna helg, vissa säger att det är nästa. vad gör man då? jo man firar halloween två gånger! :D igår va det filmmys med min älskade bäsist, finns bara två no lifers och det är vi! ikväll blir det andra bullar, ska tjilla i en timme till kanske ta o städa mitt bombnedslag till rum lite, sen åka till trångsund centrum (tha hoods) och möta upp mina tjejfränds och köpa mat som vi sedan ska laga i min enkla boning och föra lite, sen blire att omvandla sig till änglar, leoparder och herrejisses vet vad, sen blir det partajj natten lång! har varit nojig inför den här kvällen pga olika anledningar, men ska släppa allt och bara ha kul ikväll , har ju ändå mina bästa tjejvänner med mig och då kan inget gå fel ;) bilder kommer upp sen, ha det bra! / M


jag o eve innan halloweenfest förra året, satsiga? naaeh...


orre satsa lite mer iaf :)


fjorreeeee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0