I'm scared

What doesn't kill you makes you stronger, men nu är jag rädd på riktigt!
Jag tycker att det är orättvist att jag är 17 år och redan haft så mycket skit, men jag vet att det skulle kunnat vara tusen gånger värre och därför vill jag inte klaga. Livet är inte rättvist, vissa har inga som helst problem medan andra har det hela tiden, men jag bor i Sverige och har världens bästa familj och de finaste vännerna. Jag borde vara tacksam för att ja ens får göra det här egentligen. Jo jag är tacksam.
Man kan fokusera på det negativa o det är alldeles för lätt att göra det, men varför inte fokusera på det positiva. Jag är glad att det inte är värre än va det är när det finns så många där ute som skulle göra vad som helst för att BARA ha mina problem. Klockan 10:00 ska jag vara på sjukhuset i morgon, klockan 12 ska jag operera mig. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0