I lööv cookies

Kakorna som jag bakade idag var giggantuus och väldigt goda! Tänk var mkt tid man har när man slipper gå till skolan. Dock skickade min älskade lärare biologiprovet till mig på mail och jag måste göra det i morgon, hon håller dessutom koll på när jag öppnar dokumentet och när ja skickar tbx det -.-
Sen finns det ju en del andra saker som behövs göras men det tar jag tag i på lovet!
Min älskade linda kom i hälsade på mig idag o jag uppskattar sällskap, jag blir nästan förvånad när jag hör min egen röst hehe. Nä mamma va faktiskt hemma idag också så jag har inte blivit schizo ännu iaf. I morgon ska jag upp i tid för ja måste verkligen plugga, så det blir väl att röra sig mot sängen snart. Det blir kakor till frukost i morgon! :)
Puss och Godnatt. E
Dom såg precis ut såhär, fast större!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0