Helg

Idag är jag på ovanligt bra humör. Jag började sent, det är fredag, jag har klarat alla matte ks och dessutom ska jag snart träffa mina favvotjejjer louise och emma.
Min mamma är extra mysig också :)
Jag måste bara påpeka något som faktiskt är väldigt underligt. Jag fryser konstant på vintern. Jag fryser när jag är inomhus, jag fryser när ja ligger under mitt täcke o ska sova, jag fryser när jag är i skolan och det underligaste av allt.. jag fryser när jag är ute... Hah där va ja rolig.
Jag undrar vad som är fel på mig, har jag dålig blodcirkulation? eller för lite underhudsfett? i have noo idea.
Den enda gången som jag inte fryser är när jag står i duschen.
Den här helgen ska jag nog ta det lugnt, om det inte händer något speciellt i morgon. Annars ska jag shoppa, fika med emilia som jag inte träffat på hundra år och plugga massvis med matte :) Dock får jag lite ångest, det här är den sista helgen som jag får dricka på mer än en månad. Så jag kanske ska försöka hitta på ngt i morgon iallfall.
Eller så ser jag det bara som något positivt.
Nu ska ja nog gå till emma snart. Pusss. E
Jag, louise och emma förra året <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0