hejheeej

heheeej bloggeeen, idaaag åkte ja till skolan var där typ en timme o hade franska sen hade vi lunch sen valde ja o flippsie coola som vi är att skippa den sista delen av franskalektionen o åkte till globeeen o gick runt istället. köpte en ring hehhee. på hemvägen när ja satt o vänta på pendeln gick min franskalärare såklart förbi mig, med den eviga turen jag har. som tur såg hon mig inte när hon gick förbi men hon ställde sig precis där ja skulle gå på pendeln. försökte gömma mig under min halsduk men med 90 % säkerhet såg hon att det var jag haha. seeen åkte ja till moster och var med min kusin i flera timmar, har lekt och haft det jättemysigt :) nu blir det väl liiiteee pluggg sen desperate! tjohoppsnoppppppppp / m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0