Gubben i lådan

Jag fick just hem ett brev med massa information. Massa information som jag helst bara vill glömma. Undra om det hjälper att riva sönder brevet... 25 oktober stod det. Jag har kortare tid på mig än väntat.
Men det är fredag, idag ska man vara glad! jag fick mvg på matte provet och fysikprovet gick väl sådär men det är gjort i alla fall . Nu kan jag fokusera på annat...på att tänka. Fast det gör bara allting värre.
Jag känner att jag bara vill frysa tiden ett tag, jag stressar ihjäl mig .  Det värsta av allt är att jag knappt hinner tänka på annat än derivata och optik.
Jag vägrar att sitta hemma ikväll, kolla på idol och äta massa godis med min lillebror och hans kompis medan min pappa bara är allmänt irriterad o mamma har tjejmiddag. Heejdåå mammma o pappa. ha det så kult.
Puss. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0