FMLx1000000000000000000

Jag är världens jävla mega super tönt, för jag är sjukt jävla arg justnu. Och gissa varför? för att jag, mattesnillet nr 1, fick g på mitt matteprov medan alla andra fick mvg. I hate myself. Speciellt efter att jag klarat båda mvg uppgifterna på fem min när jag kom hem utan att ha pratat med ngn. Jag behövde bara lite lugn o ro. När man vet att man kan är det såååå frustrerande.
Aja inget ja kan göra. inget alls. Bara plugga som en idiot inför slutprovet. Den dagen, den sorgen.
Jag är ledig i morgon, det är skönt. Fast nää nu e ja sur, inget är skönt.
ÅÅÅh man kan inte bli sur över matte! matten har tagit över mitt liv, va ska ja göra?
Folk kämpar för att få g o här sitter ja o surar över att ja en enda gång i mitt liv fått g på ett matteprov. Fuck this.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0