FML

Meningslösdag_123_cool_matte
Jag har suttit framför datan, pluggat matte, kollag gossipgirl, köpt sushi och pluggat matte. Kul liv, kul dag, kul helg.
Jag har verkligen inte gjort någonting den här helgen. Och fler helger som denna lär det bli. Jag ska operera mig om en vecka... jag bara längtar. Eller inte. Sen får jag inte träna på 6 veckor, gå till skolan på en vecka, dricka på tre.. vad ska jag göra? jag kommer bli fet o deppig.
Ska avnjuta min sista vecka i frihet! sen tvingas jag sitta hemma med mamma o pappa i en månad, jag hoppas att någon snäll människa kommer att hålla mig sällskap.
Nu ska ja drömma om derivator och exponentialfunktioner. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0