e klockan halv fyra eller halv tre?

egentligen är den halv fyra. men efter som man ska ställa om tiden är den halv tre. men hur fan kan den bli halv tre när den e halv fyra???? komplicerade grejor de här, spec när man just kommit hem o inte e helt klar i skallen1!! jäävligt kul kväll har det varit iaf, var väldig nojjig och fördomsfull inför flemp to the an, men de va kul faktiskt! mest för ja hade mina käraste vänner md mig såklart. lite sajko folk va de ju oxå, t.ex. en tjej som börja kaxa när ja blev inputtad i henne hon ba DU GICK IN I MIG!! VAD VILL DU VA? VAD VILL DU WALLA?? man ba JA OK FÖRLÅT hejdå. aja orkar itne skriva mer e lite hajpad fortf som vanligt när ja kmr hem sent, kommer inte kunna sova på hela natten.. älskar er mina danstjejjor! / m


ja o empo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0