blåttt är fult!

Jag har aldrig känt mig snyggare. Inget smink, ruffsigt hår, sjukhusskjorta, sjukhus strumpor och sjukhus trosor,dom är inte vackra!!! sen har jag en stor droppställning som jag måste släpa omkring på, FML, fast de är ganska komiskt...
Om cirkus 40 minuter ska jag in på operation, det kommer gå brabrabrabrabra det är så man ska tänka. Sen kommer jag förmodligen få morfin o stuffs så omhändertagen kommer jag att bli. Läkarna har koll! Jag har min pappa bredvid mig och min bästis kommer o hälsar på lite senare. Nu måste jag bara lägga upp en bild på hur jag ser ut!!! JAg kommer alltid att förknippa färgen blå med sjukhus, alla mina kläder är blåa inklusive sjukhusarbandet och de fina tofflorna man har när man går in på typ dagis efter man varit ute i regnet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0