03:45

kom hem för inte så länge sen. pratat med mamma och druckit te, hon och pappa är så förstående trots att ja är en så dålig dotter som blir hämtad hem helt stinkandes av alkohol.. haha. världens bästa föräldrar. och världens finaste vän roila har ja också som lyssnar på det ingen annan bryr sig om, när man bara behöver få ut sig allt som man bärt runt på som en börda under en längre tid. klockan är strax fyra, och trots att jag är trött i kroppen o huvet vill jag inte gå och lägga mig. kommer nog inte lägga mig på hela natten, har verkligen inte lust att sova. måste tänka över en massor av saker, aldrig somna, aldrig vakna upp. allt känns skit just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0