What's the matter with you?

Igår kollade jag och min superballa Linda på Saw i 3d, måste säga att 3d är sjukt ovärt, som att kasta de där extra pengarna i papperskorgen. Den enda skillnaden var lite blod som skvätte i mitt ansikte. Filmen var också lite av en besvikelse, den var tillräckligt äcklig o blodig för att jag skulle må illa två timmar efter filmen,  men den var inte läskig. Sen promenerade jag och linda till pendeltåget. Jag älskar att åka pendel, linda hatar det. Dock såg vi CB på tåget, lite oväntat.
Sen kollade vi på lejonkungen när vi kom hem, sjukt klockren film verkligen. Dom säger så meningsfulla och bra saker som man verkligen inte tänkte på när man var liten.
Inatt drömde jag den sjukaste drömmen och de sorgliga är att jag inte minns vad? jag minns bara att jag vaknade mitt i natten och var livrädd, det var länge sen jag var så rädd o jag tänkte jag måste komma ihåg de här nu. Men de gjorde jag inte. Istället kröp jag närmare Linda, tog hennes hand och somnade om hehe.
Idag har jag kollat och beställt glasögon och även fått med mig linser hem. Om min huvudvärk går bort nu kommer jag vara lyckligare än lyckligast! Körde på ett par med lite ray-ban stil, helt okej kommer ändå bara ha dom hemma.
Ikväll blir det café mys med fredrik, oscar o marika. Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0