snooww

Jag känner mig riktig tjejig just nu. Jag sitter med ansiktsmask och hårinpackning, och jag funderar dessutom på att måla naglarna. Åh vilken typisk daglig uppdatering på en blogg elller hur?
Men jag har ingen inspiration, ingenting o berätta heller så vad ska jag skriva om? Jag kan nog knappast vecka ert intresse genom att berätta att jag har varit i skolan till klockan fem, åkt till farsta för att handla en ny foundation sen åkt hem för att äta pannkakor och plugga! HEh
Allt flyter på för en gångs skull... i helgen blir det häng hemma hos Linda för min familj ska iväg, det blir mysiga middagar och harry potter! :) I morgon ska jag stå på gymnasiemässan hela morgonen så alla coola 95or kan börja i min skola. I can't whaiit , känns som 95or är små, väldigt små. Nu börjar det kännas stelt i ansiktet bäst att ja går och tvättar bort det. Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0