sämst

tjapptjapp, är hemma idag. fett nojs. skrev just klart psykologi inlämningen som skulle lämnas i lärarens hand för 2 timmar sen, men det borde vara okej o skicka in den tycker jag. har insett ett stort problem med mig, och det är att jag kan inte göra ett skolarbete förrän jag har extrem press på mig. som i no, fattade jag absolut noll och sen kvällen innan provet pluggade jag två timmar och fattade allting. och nu i psykologin, har haft typ en månad på mig o göra det här arbetet, men inte förrän nu fick jag flow o kunde skriva. inte ens igår kväll när det var panik kunde jag skriva. men nu satte jag mig ner i 2 timmar eller nått och skrev bara. och bra blev det! synd att det här flowet inte kommer i matte,  kemi och såna ämnen bara.. aja, nu ska jag fixa i mitt rum lite sen åka till farsta kanske o sånt. nojsnojsnosj!!! pusshejlevberpastej / m

 
meant 2 be!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0