raggar kungen? näee...

klockan är tjugo över tolv och jag är helt pigg som vanligt. vänt upp och ner på dygnet totalt under lovet, men det är ju det lov är till för eller hur? ;) ser i alla fall inte fram emot måndagmorgon som närmar sig med stora steg. kan jag satsa en femtioöring på att jag kommer försova mig redan nu? japp. haha. kom just hem från stan iallafall där jag kvällsfikat i timmar med evelina fredrik och oscar på café 60, och sen tog vi en liten sväng förbi donken också, haha.
på vägen hem från bussen hade jag och evelina ännu ett utav våra alla mycket intressanta samtal, och detta handlade om att ragga. Eller snarare om när killar raggar på en, och hur jävla dåliga vi (eller i alla fall jag) är på att märka det! jag kan verkligen i princip sitta bredvid en kille som sitter och glor på mig och verkligen visa intresse utan att märka något. minns när jag och evelina var på bio med två killar i åttan typ och han jag satt breve verkligen gav värsta signalerna av att vela ta min hand, och eve viskade "ta hans hand!" hela tiden, men jag ba vaaa? haha. sen tog han min hand till sist och det var ju mysigt men haha... hur ska man göra då för att sluta vara så .. seg? okej, det här är ingen livsviktig avgörande fråga, kommer det någon kille som gillar en så visar han ju det och får en till sist ändå om han är tillräckligt bra, men för att jag har tråkigt och ni ska ha något kul att läsa om tar ja och analyserar detta ämne lite haha! :) t.ex igår stog jag och vänta på en kompis, och en kille som var ganska söt gick förbi och kolla mig rakt i ansiktet typ två dm ifrån mig och log. vad gör jag? 1. ler tillbaka eller 2. ser omedvetet sur ut och ger honom "vad fan håller du på med?" blicken. nummer två såklart hahahha, mitt liv gick såklart inte under utav att jag gjorde så, men det är mer grejen att jag nästan alltid gör så. istället för att vara trevlig och le tillbaka, eller säga hej när några killar ropar efter en kör man den svårfångade bitchstilen. utan att riktigt tänka på det. detta tror jag är ett beteende många tjejer känner igen sig i, kompisar jag pratat med gör det i alla fall. är det här något ni känner er igen i?

aja nu orkar ja itne skriva mer om det, hmm imorgon vet ja inte va ja ska göra.. har haft hela veckan fullspäckad, men nu i helgen har ja ingnting planerat än.. så messa mig folk, vill inte vara hemma imorgonkväll iaf det är säkert haha. pusskram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0