nu börjar lovet!

Idag får jag officiellt göra vad jag vill eftersom att det har gått en vecka sedan jag opererade mig :) eller vf säger man så? inte jag som opererade mig de va en läkare hehe. Blev sjukt rädd när klockan visade kvart i ett när jag vaknade och trodde att jag hade sovit bort hela dagen, men klockan hade inte ställts om till vintertid.
I lördags var mina söta tjejer på fest o jag fick inte följa med, jag åkte o kollade glasögon i farsa som kände mig som en riktigt cool brud. Hittade ett par som var okej i alla fall, ja ska bara ha dom hemma ändå. Sen fick jag käka middag med dom innan dom skulle dra , exklusivt med falukorv o allt. Heh. Jag tror att ja var mer taggad än va dom var o ja skulle sätta mig på tuben o åka till Linda. Vi kollade en skum film, åt massa och somnade runt halv tre. I går
bakade vi massa goda grejer, sjukt mysigt . Men kakdegen såg ut som bajs...mmmm bajs. Nu ska jag plugga, eller äta lunch kanske .. hmm. Äta lunch får det bli. Sen ska jag josephine sova här! wiho. Byeee E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0