man är ful när man borstar tänderna

Helgen har varit kul, faktiskt. Den roligaste helgen på länge, men det är inte så konstigt iof.
Fredagen spenderade jag tillsammans med min baby Elin, vi pluggade fysik(tillhör inte de roliga denna helg) tills hennes storebror och hans tjejkompisar kom, sen åt vi middag och hade det mysigt. Sen kom hans killkompisar och elins tjejkompisar och vi förkrökade lite tillsammans innan grabbsen drog ut o klubbade och vi åkte till en random fest i fridhemsplan. Festen i sig sööög men vi hade roligt ändå. Jag har ett svårt beslut framför mig, ska jag dissa Mr stureplan för all framtid eller ha lite kul? det återstår och se.. kanske går på hans fest på fredag.
Idag hade jag mysdag med farmor på hälsomässan, jag fick brun och smal tabletter gratis...tyckte dom att det behövdes eller? dom var tydligen hundra procent naturliga. Farmor tvingade på mig en flaska flytande vitaminer så jag slipper sjukdomar i vinter :) Nu har jag och Linda pluggat ett bra tag o jag är nog mer förvirrad nu än va ja var innan, fysik är helt mind fuuuck! Nu ska vi sova. Godnatt. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0