lanvin for h&m

jaaa, alla har säkert redan läst om det senaste sammarbetet mellan lyxdesignern lanvin och budgetkedjan hm, och alla har säkert sett de nysläppta bilderna redan igår eller i förrigår, men för er som är liiiite efter ska jag som är liiiite seg på att skriva (skriver om de alla redan skrivit dagen efter, so last day!) , ge er finfina bilder och kommentarer om det finfina sammarbetet. längtar tills de kommer ut i butik! (inte för ja ändå kommer ha råd med 2000 för en festblåsa men, man kan ju alltid drömma :D)


älskar den långa tshirten, om den säljs för under 500lappen ska jag kriga haha!


korallrosa blåsa 2 die 4..


mina favoriter från kollektionen - bara måste ha!
tänk blusen den till ett par höga jeans, kilklackankelboots i skinn och accessoarer,
eller varför inte till fest med kjolen till matchat med röda klackar?


lanvin for h&m, släpps i butik 23 november


i kollektionen ingår även accessoarer, skorna har jag lite svårt för men halsbandet kan man inte klaga på!


en annan favorit från kollektionen är denna svarta ballerina aktiga klänning i tyll - nyår, min? snela...?


svart är en färg som syns starkt genomhela kollektionen, men vissa färgglada plagg dyker upp
såsomdenna gula klänning, riktigt härlig med röda läppar och skor till!

se och njut!

Annat ointressant för er att veta är att jag är sjuk, vilket suger dase men ska försöka krya på mig och doktorbesök är bokat imorgon. ikväll blir det o umgås med mina finfina vänner evelina oscar och fredrik <3

peaceeeeeeee / m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0