Första advent

Jag vill skjuta mig själv lite mer för varje dag som går , nu vill jag bara ha jullov så jag slipper allt. Jag har förövrigt haft en riktigt chill helg som spenderats till största delen med Linda. Promenader i snön, djupa och väldigt nödvändiga samtal och bio tillsammans med andra söötaaa människor. HP var brabrabra!
Idag hade jag två grabbar på besök för de två kvinnliga delarna av svenskagänget svek mig och jag, kristian och adrian fick sitta o göra klart våran film...om man nu kan kalla de ihopklippta snuttarna av meningslöst babbel för film.
Jag slutar aldrig förvånas över min mamma och pappas brist på tillit, jag har aldrig gjort någonting dumt(i alla fall inte va dom vet) som gör att ja inte förtjänar att bli litad på. För det första fick jag inte sova hemma i helgen för att dom skulle bort och dom vill inte lämna mig ensam i mitt hus, va e deras problem? sen när jag somnar på soffan när jag kommer hem antar dom att jag ljugit och sagt att ja skulle på bio fast jag istället åkte på fest. Men jag som  alltid säger till när jag ska på fest , ja behöver ju inte ens ljuga om det så varför skulle jag? Blir tröttteeer på dom ibland. MEn mamma är ändå bäst för hon har beställt massage tid till mig på onsdag!
Nu ska jag duscha sen sova. Godnatt people! E
de var fem veckor sen jag låg där, nu får jag officiellt träna igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0