dålig början, bra slut?

dagen börja sämst med att ja skulle få topparna klippna 1 cm, sa säkert minst tio ggr och med väldigt seriös ton och blick att bara det mest slitna ska bort. men nejnej, såklart klipptes 1 dm av ist och nu har jag fett kort hår... grät i en timme som en hysterisk bebis efter, så orkar inte ta ut min ilska nu här på bloggen.. alla som sett mig säger att det är fint, passar mig och att håret ser mycket friskare, blondare och tjockare ut och det där kanske stämmer, allt förutom att det är fint, för ja vill ha långt hår!!!!!!!! vafan sparar man till långt hår för när dom ändå bara ska klippa av det?!?? :@@@@@@@@@@@@@ GAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! de växer ut men de kmr ju fan ta några månader asså HAHIEHIEHTROEWIRHWIRJEWIOTRH3240U048U3294!!!! 3ROIK49TIU4309TUÅ34!!! aja sen åkte ja med familjen till ikea, de va lite najsigare. fick massa saker, bland annat en grå tavla på en öde strand och en kille bakifrån som går med en surfbräda under armen. sen en till fin lite mindre tavla med motiv från havet och stranden. nu ska ja tjilla i en timme sen blir de iväg till haninge/dalarö för att ha super mario och godis kväll/natt med min vän neli hahahahah, det är ja värd... sjadå / m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0