coolgörl

tjabatjenafisk..
igååårkväll va helt okeej, själva händelserna/platserna va inte roliga men folket gjorde kvällen! var på spelning i trånkan först, inte ALLS min typ utav musik - metal - usccch fick fan tinnitus! men de va riktigt trevligt o träffa nelly och hennes vener. sen drog ja vidare på en fest som också var sådär, men eftersom ja va där med flippsie flipparn och anna banana så va det också trevligt! sen sov vi alla hos mig och vaknade upp kl ett idag. vi sega hela dagen och efter att dom åkte hem segade jag ännu mer. sen var det valet mellan fest och plugg på en lördagskväll som skulle göras, och trots att fest lockade något riktigt mycket mer så fick plugget prioriteras före.. med tanke på att vi ändå va ute igår och jag måste kämpa och plugga för g i fysik.. har alltså pluggat 2-3 timmar nu, och är riktigt stolt över mig själv även om ja inte lärt mig ett skit. fysik <3 in my heart, forever and ever. imorgon blir det att fira pappsen på fars dag, träna och plugga. fyller år på onsdag, taggaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!

/ m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0